Võistluste reeglid ja tingimused

bettimine.ee võistluste ja spordiennustuste reeglid ja tingimusedViimati muudetud: 15.05.2021

Kõik bettimine.ee lehe kasutajad kohustuvad järgima "1. Üldised reeglid" osas väljatoodud reegleid ja meie lehe kasutustingimusi. Kes soovib osaleda meie ennustusvihjete postitamise võistlustel, peab lisaks järgima "2. Ennustusvihjete postitamise ja võistluste reeglid" osa reegleid.

Sisukord:

  1. Üldised reeglid
  2. Ennustusvihjete postitamise ja võistluste reeglid
  3. bettimine.ee poolt reserveeritud õigused

1. Üldised reeglid

1.1. Kõik pahatahtlikud lehe tehnilise toimimise rikkumise katsed või võistlustulemuste muutmise üritused karistatakse ilma eelneva hoiatuseta rakendades kõige karmimaid meetmeid.

1.2. Lubatud on üks kasutajakonto inimese, aadressi, seadme (arvuti või nutiseade), e-posti, IP aadressi ning ühise võrgu (mida arvutid ühiselt jagavad, näiteks kool või töökoht) kohta.

1.3. Kõik postitused peavad olema kirjutatud viisakas kirjas. Kasutada ei tohi solvavaid, rassistlikke, homofoobseid või muul viisil diskrimineerivaid väljendeid. Postitused peavad olema kooskõlas lehe temaatikaga.

1.4. Teiste kasutajate laimamine, solvamine või arvamuste kritiseerimine ilma põhjendusteta ei ole lubatud. Olge teiste kasutajate suhtes aupaklik ja respekteerige lehe külastajaid.

2. Ennustusvihjete postitamise ja võistluste reeglid

NB! Ennustusvihjete postitamisel saad vajadusel abi siit.

NB! Siin osas väljatoodud reeglid kehtivad nii meie regulaarsetel võistlustel (igakuisel ja iga-aastasel) kui ka erivõistlustel, kui võistluse lehel ei ole sätestatud teisiti.

2.1. Võistlusel osalemiseks on kasutajetel kohustuslik läbida prooviperiood. Prooviperioodi läbimine eeldab vähemalt viie ennustusvihje postitamist ja tõestamist, et kasutaja järgib meie reegleid ning tingimusi.

2.2. Kasutajad peavad võistluse perioodi jooksul postitama vähemalt nii palju ennustusvihjeid, kui on sätestatud võistluse osalemise tingimustes (igakuisel 5 ja iga-aastasel 60 vihjet).

2.3. Kasutaja saab lisada maksimaalselt 8 ennustusvihjet päevas.

2.4. Pärast ennustusvihje postitamist ei ole seda enam võimalik muuta. Kui kasutaja tegi lisamisel vea, saab sellest märku anda postitades kommentaari sama ennustusvihje kommentaaride sektsiooni või saates kirja e-maili aadressile info[at]bettimine.ee. Administraator teostab veaparanduse nii kiiresti kui võimalik ning võtab muudatusesoovi arvesse juhul, kui ennustusvihje sündmus on juba alanud või lõppenud ning soovitud muudatust enne sündmuse algust ei teostatud.

2.5. Ennustusvihjete võltsimine (mitte eksisteerivate koefitsientide kasutamine, teiste vihjete kopeerimine või muul keelatud viisil vihjete postitamine) on rangelt keelatud. Ennustusvihjeid kontrollitakse meie meeskonna ning teiste kasutajate poolt ja rikkujaid karistatakse.

2.6. Mitme ennustusvihje postitamine ühe sündmuse samale valikule on keelatud. Ühele sündmusele tohib postitada maksimaalselt kaks ennustusvihjet. Valitud koefitsientide vahe nendel ennustusvihjetel peab olema vähemalt 0.50. Erandiks on turniiri või hooajaennustused, kus tohib postitada rohkem kui kaks ennustusvihjet seni, kuni need ei ole samaliigilised.

Mitte samaliigiliste panuste näide:

  • Oletame, et algamas on jalgpalli MM ja soovitakse ennustada alagrupivõitjaid. Kuigi sündmus oleks sellisel juhul "Jalgpalli MM" ja valik näiteks "Meeskond 1 alagrupi A võit", "Meeskond 2 alagrupi B võit" jne, siis sellisel juhul ei ole tegu samaliigiliste ennustustega ning võib näiteks teha ennustusvihje iga alagrupi võitja kohta. Kuigi ennustusliik ja sündmus on sama, ei puuduta see ühte konkreetset meeskonda ja ei ole seega samaliigiline.

Samaliigiliste panuste näide:

  • Eelneva näite põhjal oleks samaliigiline ennustus "Meeskond 1 alagrupi A võit", "Meeskond 1 jõudmine veerandfinaali", "Meeskond 1 jõudmine poolfinaali" jne. Sellisel juhul panustatakse meeskond 1 edule sellel turniiril ja seetõttu on tegu samaliigilise ennustusvihjega.

2.7. Kombineeritud või süsteemipanused erinevate spordisündmuste koefitsientidest on keelatud. Erandiks on juhud, kui ennustuslehed pakuvad kahe erineva spordisündmuse koefitsiente ühe valikuna. Näiteks on toimumas kaks jalgpallimatši ning kahest mängust on koostatud "fantaasiaennustus" ühe valikuna (näiteks mõlemas mängus lüüakse vähemalt 2 väravat).

2.8. Kui meie valikus oleval ennustuslehel on võimalik koondada ühe spordisündmuse erinevad valikud üheks koefitsiendiks (näiteks bet365 Panusegeneraator (loe lähemalt), Unibet ja PAF Bet Builder (loe lähemalt)), siis võib postitada ennustusvihje sellisel viisil koostatud panusele juhul, kui on kasutatud ainult ühe spordisündmuse raames koefitsiente ning maksimaalselt võib kombineerida kaks valikut. Kui üks valikutest võib lõppeda tühistamisega (näiteks "Üle 2 värava AH"), siis tuleb mõlema valiku koefitsiendid ennustusvihje analüüsis või valikus eraldi välja tuua. Sündmuse lõppedes ning ühe valiku tühistamisel ja ühe võitmisel, saab sellisel juhul välja arvestada osalise panusevõidu vastava koefitsiendiga. Kui osaliselt võitnud ennustusvihjel eraldi koefitsiente välja ei ole toodud, tunnistatakse see tühistatuks. Kõik kombineeritud valikud peavad olema põhjendatud ennustusvihje analüüsis ning sellele vihjele rakenduvad samad nõuded, mis tavalistele ennustusvihjetele.

2.9. Iga ennustusvihje peab olema unikaalne. Enda või teiste ennustust ei tohi kopeerida või kasutada osi sellest. Ühele koefitsiendile võib mitu kasutajat küll vihje postitada, aga põhjendus peab olema unikaalne ja kasutaja enda looming.

2.10. Teistelt veebilehtedelt ennustusvihjete või muu informatsiooni, mis moodustab ennustusvihje analüüsi, kopeerimine on keelatud.

2.11. Ennustusvihjes toodud sündmus peab hakkama minimaalselt kaks tundi pärast ennustusvihje postitamist. Näiteks kui mäng algab kell 18:00, peab ennustusvihje olema postitatud hiljemalt kell 15:59 ja 59 sekundit.

2.12. Ennustusvihje "Sündmus" tekstiväli peab näitama, millise spordi või muu sündmusega ennustusvihje on seotud (nimekiri ei ole täielik):

  • Kahe meeskonna või võistleja vaheline matš: [Tiim 1 nimi/Võistleja 1 nimi] vs [Tiim 2 nimi/Võistleja 2 nimi], näiteks "FC Barcelona vs FC Real Madrid". Kui võimalik, sündmus ei toimu neutraalsel pinnal, kirjuta koduväljakul mängiva tiimi või võistleja nimi alati esimesena.
  • Turniir, võistlus või etapp: [Sündmuse nimi], näiteks "FIFA 2014 Jalgpalli MM".

2.13. Ennustusvihje "Ennustus/valik" peab lühidalt kokku võtma selle, millele kasutaja soovitab oma ennustusvihjes panustada. Kuldreegel on see, et ennustusvihje valikut (ennustust) vaatav kasutaja peab koheselt ja võimalikult lihtsalt aru saama, millele panustada soovitatakse. Mõningaid näiteid võimalikest panusetüüpidest ning kuidas valik nende puhul vormistada:

  • 1x2 ennustused (näidetes on eeldatud, et sündmus on "FC Barcelona vs FC Real Madrid"):
    • tiimi või võistleja 1 võit - [Tiim 1 nimi/Võistleja 1 nimi], näiteks "FC Barcelona" (kui ennustatakse FC Barcelona võitu)
    • viik - Viik või X (kui ennustatakse, et matš jääb viiki)
    • tiimi või võistleja 2 võit - [Tiim 2 nimi/Võistleja 2 nimi], näiteks "FC Real Madrid" (kui ennustatakse FC Real Madrid võitu)
  • Euroopa händikäpi ennustused:
    • tiimi või võistleja 1 või 2 võit/kaotus - [Tiim 1 või 2 nimi +/-händikäp EH/Võistleja 1 või 2 nimi +/-händikäp EH], näiteks "FC Barcelona -1 EH" (kui ennustatakse FC Barcelona võitu enam kui ühe väravaga)
  • Aasia händikäpi ennustused (mis see on):
    • Tiimi või võistleja 1 või 2 võit/kaotus - [Tiim 1 või 2 nimi +/-händikäp AH/Võistleja 1 või 2 nimi +/-händikäp AH], näiteks "FC Barcelona -0,25 AH" (kui ennustatakse FC Barcelona võitu või viiki mille korral on pool panustatud summa kaotust)
  • Üldvõitja (turniir, etapp, võistlus, alagrupp jne) ennustused:
    • [Võitja nimi], näiteks "FC Barcelona" (kui sündmuseks on näiteks Hispaania La Liga hooaeg 2020/21)
  • Alla/üle (Over/Under) ennustused:
    • [Meeskonna või võistleja nimi A/Ü või O/U punkti/väravate/jms summa], näiteks "Miami Heat Ü 100,5" või "Miami Heat O 100,5" (Miami Heat viskab kohtumises üle 100 punkti)
  • Täpse skoori ennustus:
    • [Skoor], näiteks "3:0" (kirjuta skoor vastavalt sündmuses toodud meeskonna järjekorrale, kuid kui võimalik pane alati esimeseks kodumeeskond)
  • Poolaja, veerandaja jms ennustused:
    • kõikidele A/Ü (O/Ü), händikäp või teist tüüpi poolaja või muu perioodi ennustustele juurde märkida HT (poolaeg), 1/4 (I veerand), 1/3 (esimene kolmandik), 1. sett (tennises 1. sett) jne. Poolaja pluss mängu tulemus märkida vormis HT/FT (näiteks "1/X")
  • Mängijate ennustused:
    • välja tuua mängija nimi (nimed) ja ennustuse tüüp [Mängija nimi (nimed kui H2H tüüpi näiteks) ennustus]. Näiteks "Lebron James Ü 30,5 punkti" (Lebron James viskab kohtumises üle 30 punkti)
  • Mõlema meeskonna ennustused:
    • mõlemad meeskonnad löövad värava [BTTS], mõlemad meeskonnad ei löö väravat [BTTS no/ei]

2.14. Ennustusvihje analüüs peab olema vähemalt 40 sõna pikk. See peab olema vormistatud arusaadavas keeles ja peab põhjendama ennustusvihje postitamist. Kui ennustuse analüüsist ei järeldu piisavalt, miks selle lugeja peaks vihje järgi panustama, siis võidakse ennustus tunnistada kehtetuks. Kas analüüs on piisav või mitte, jääb täielikult administraatori või ennustusvihje ülevaatamise õigusega kasutaja otsuseks. Registreerunud kasutajad saavad kasutada ennustusest teada andmise võimalust (lingiga "Teata vigasest ennustusest") kui nad arvavad, et analüüs on ebapiisav.

2.15. Ennustusvihje lisamise hetkel peab koefitsiendi suurus olema täpselt sama, mis see on valitud ennustuslehel. Koefitsiendid muutuvad ajas ning enne vihje salvestamist tuleks vastaval ennustuslehel seega teha refresh ja vajadusel koefitsient enne avaldamist muuta. Hetkel kui sa oma ennustusvihje postitad, peab ennustuslehel olema võimalik reaalse rahaga teha täpselt sama panus. Pahatahtlik tegelikust suurema koefitsiendi kasutamine on rangelt keelatud.

2.16. Ennustusvihje panuse suurus peab väljendama kui enesekindel on kasutaja antud ennustusvihje võidus. Ei ole lubatud panustada 10 ühikut kõigile oma ennustusvihjetele. 10-ne panus tuleks valida vihjetel, kus ollakse kindel koefitsiendi väga heas väärtuses. Kasutaja ennustusvihjetest tohivad kuni 50% olla maksimumpanusega. 10-ste panuste osakaalu protsenti saab kontrollida oma personaalsest menüüst lehe paremal tulbas või profiililehel olevast Statistika plokist, kus erinevate perioodide vaadete osas Kokkuvõte on see näitaja välja toodud.

2.17. Exchange keskkondadest (näiteks Betfair), millel on olemas traditsiooniline Sportsbook, tohib ennustusvihje postitamisel koefitsiente valida ainult Sportsbook osast ja mitte exchange keskkonnast.

2.18. Ennustusvihje koefitsient x valitud panus = maksimaalselt 40 (kui koefitsient on näiteks 10, siis maksimumpanuseks on 4). Suurte koefitsientide ja panuste piiramine on oluline, et võistlustel eelistada kvaliteetseid vihjeid regulaarselt jagavaid kasutajaid.

2.19. Ennustusvihje peab olema postitatud eesti või inglise keeles.

2.20. Rahalise auhinna võitnud kasutaja või poest meie krediidi eest raha ostnud kasutaja peab raha kättesaamiseks eelnevalt registreerima oma Skrill konto ning ees- ja perekonnanime (minnes personaalses menüüs Seadistused -> Isiklik info). Kõik võitude eest teenitud ning poest soetatud boonusrahad kantakse sellele kontole.

2.21. Kõik kontod läbivad enne reaalrahaliste maksete väljastamist põhjaliku kontrolli. Kasutajal võidakse paluda oma isiku verifitseerimiseks saata meile koopia oma isikut tõendavat dokumendist. Personaalandmete käistlemisel lähtutakse meie kasutustingimuste kuuendas punktis välja toodud põhimõtetest.

3. bettimine.ee poolt reserveeritud õigused

3.1. bettimine.ee administraatorid kontrollivad postitatud ennustuvihjeid. Kõigil kasutajatel on võimalus teada anda vigastest ennustusvihjetest või reeglite rikkumistest. Vigade avastamisel liigitatakse vead tahtlikeks ja mittetahtlikeks. Tahtlikud vead on vead, mida kasutaja teeb, et saavutada ebavõrdne eelis võistlustel teiste ees. Tahtlikud vead karistatakse sageli ilma eelneva hoiatuseta rakendades kõige karmimaid meetmeid. Mittetahtlikele vigadele karistusi ei järgne.

3.2. Meil on reserveeritud õigus karistada oma kasutajaid reeglite rikkumisel oma nägemuse järgi.

3.3. Rikkumisel kasutab bettimine.ee reeglina järgnevaid vahendeid: vigase ennustuse eemaldamine ja sellest kasutaja teavitamine, kasutaja noomitamine või hoiatuse andmine rikkumise korral, raskema rikkumise korral mängija blokeerimine võistlustelt ajutiselt või igaveseks, suuremate rikkumiste korral mängija konto blokeerimine ajutiselt või igaveseks.

Küsimuste või tagasiside korral saate meiega ühendust võtta e-maili aadressi info[at]bettimine.ee kaudu.

X
Laeb